Cestování: Den čtvrtý

12.09.2015 05:41

Ráno jsem měla budíček nastavený na osmou. Když jsem otevřela oči a zapnula telefon, tak jsem zjistila, že mám mimo jiné zprávu od našeho hostitele, že nepřijde večer domů a přijde až okolo osmé ráno. Tak jsem se šla umýt, ale doma pořád nikdo nebyl. Chvilku před devátou jsem slyšela, že přichází, ale zrovna jsem se malovala, tak jsem na něj nechtěla vyběhnout na půl namalovaná. Po chvíli přišel a říká, že musí do práce, ať si vezmeme ke snídani palačinky, a že se možná uvidíme v České republice. A tak skončil veškerý kontakt s naším skvělým hostitelem. Ráno ještě dorazili kluci a tak jsme si udělali všichni hromadu palačinek.

Poté jsme vyrazili jasným směrem. Konečně jsme se chtěli dostat na pláž, přece jen jsme na cestování už čtvrtý den a o pláži se nám zatím ani nezdálo. Když nepočítám pláž, kterou navštívili kluci po cestě ke svému hostiteli, která byla pěkně špinavá. A takovou pláž jsme nechtěli. Takže pomocí googlu jsme našli pláž Clearwater a byli jsme natěšení, protože na obrázkách vypadala pláž i moře překrásně. Cesta trvala kolem čtyřiceti pěti minut a utekla jak nic. Ještě před pláží jsme skočili do Starbucks, protože půlka skupiny byla znavená. A když jsme se konečně dostali na pláž, byli jsme nadšení. Jak malé děti, když přijde Ježíšek. Nádherná bílá pláž, šíleně dlouhá. A jako bonus bylo to, že jsme byli na téhle části skoro sami, protože to byla část bez plavčíka a to se Američani bojí. Takže jsme měli spoustu času na dovádění. Na pláži i ve vodě. Užili jsme si parádní dvě hodiny, protože pak už nám vypršel limit na parkování. Ale i tak jsme se stihli pěkně spálit. Teda kromě Davida a Lindy, kteří jsou opálení tak, že už ani není možné, aby se s jejich kůží něco stalo.

Potom jsme vyrazili po obchodech, protože kluci prostě chtěli nějaké věci z pláže. Nakonec si koupil jen Libor pohled, ale i tak. Pak už jsme vyrazili směr Orlando, protože jsme se měli dostat v nějakou rozumnou hodinu k našim hostitelům. Linda a já jsme měly spát u jistého Eddyho. Kluci zase našli pána, jen pro ně tři. Po cestě mi Eddy napsal, že má pohotovost, ať dorazíme později. A tak jsme vyrazili ještě do Premium Outletu. Outlet Victoria’s Secret je naprosto boží a já mám o zase o pár plavek víc. Za 8 dolarů, nekup to.

Kluci potřebovali být v devět u svého hostitele a my jsme pořád nevěděly, co a jak, tak jsme jely s nimi. U pána jsme strávili všichni nějakou chvíli, poté jsme vyrazili směr Walmart. A nakonec jsme se dohodli s Eddym, že zůstaneme dneska v noci v hotelu, protože bylo jedenáct hodin a stále nám nepsal, v kolik máme přijet. Takže nás tahle jeho pohotovost v práci stojí každou asi o 35 dolarů víc. A to u něj máme přespat i zítra, tak jsme zvědavé, kde nakonec budeme spát. Couchsurfing je dobrá věc, ale jen v případě, že jsou na ní spolehliví lidé.