Co děláme teď?

18.08.2015 02:54

Celkem se nám krátí doba, kterou strávíme v Americe, teď zrovna je pondělí večer, v ČR už je úterý. A já vím, že mě čekají poslední dvě volná pondělí a za tři týdny hurá cestovat. Minulé pondělí jsem já nic moc zvláštního nedělala, zajela jsem
do Walmartu, nakoupila různé blbosti jako opalovací krém a podobně. Potom jsem šla do Dullas Town Center a nakoupila si něco málo na sebe. Ale o to zajímavější den měl David, který vyrazil s rukama (Hunterem, Liborem, Márou a Vojtou) do King’s Dominion, což je vlastně zábavní park, kde je část i udělaná jako aquapark. Kluci si prý den suprově užili a níže jsou uvedený nějaké fotky. Největší sranda určitě byla, když Hunterovi přestal fungovat telefon a tím pádem i GPS. Kluci nakonec přijeli domu asi po třech hodinách bloudění všude možně. V úterý jsem měla další day off, takže jsem ho strávila více méně v posteli, občas na internetu v LO. Ale večer byla párty u kluků v Leesburgu. Přijel pro nás malý Honza asi okolo desáté a vyrazili jsme.
Já si s sebou vzala šampus, který jsem měla ještě koupený z party minulé, na kterou jsme nakonec ani nedojeli. Tahle party byla o trošku menší, než na jaké jsme tady zvyklí, ale o to byla lepší. Když opomenu to, že nás měla odvézt domů Sheila, která se opila, zalezla do koupelny a jakou dobu nevycházela. Takže nás na konec musel odvézt zase malý Honza, protože jsme druhý den vstávali do práce a neměli jsme sílu být někde do rána.

Ve středu jsem byla zase na svém bazénu a hned ráno mě naštvala Carol, která chodí na bazén dříve. Když odcházela, tak se mě ptala, jestli platí ta pool párty tuhle sobotu. Já jsem samozřejmě o žádné bazénové párty nevěděla a tak mě naštvalo, že se o tom dozvídám až od návštěvnice. Vzhledem k tomu, že se nic moc zajímavého nestalo, tak se rovnou dostanu k pool párty. Nikdo mi samozřejmě o té párty neřekl a tak jsem si našla nějaký papír, kde bylo napsáno, že párty bude od 6:00 do 7:30.
Bylo asi 11 dopoledne a najednou se mi nahrnuli na bazén lidi z LO, lidi z cateringu a začali stavět do vjezdové části obří altánek, pod kterým se rozdávalo jedno burrito na osobu zdarma. Taky všude byly lednice přenosné plné ledu a nezdravých nápojů - sprite, coca-cola, džusíčky, energy drinky a pár lahví vody, ale to nikdo nechtěl. Kolem dvanácté se mi na bazén nahrnulo přes 60 lidí, protože jídlo zdarma si nenechá ujít nikde nikdo. Hrála hlasitě hudba a všichni si party skvěle užívali. Podle mě to byla trošku fraška, ale Američanům stačí ke štěstí asi málo. A takhle to trvalo až do tří. Ve tři si lidi z LO a cateringu zabalili věci a odešli, já jsem dostala ještě nějaké pokyny, co udělat a neudělat. Do pěti hodin jsem měla lidi a poté už jsem byla na bazénu sama a měla čas na to všechno pořádně uklidit. Jelikož Američani jsou prostě prasata, tak bylo všude na zemi burrito, sušenky, obaly
od limonád a ubrousky. Asi jim přišlo, že mít pět odpadkových košů je prostě málo a proto jsem to měla všude okolo. Taky jsem měla bazén plný nafukovacích hraček a půlka z nich byla naplavené ve skimmerech. Jak říkám, měla jsem skoro
až do zavíračky co dělat. Taky jsem měla balonky na plotě a na Lifeguard room.

Druhý den jsem přijela na bazén a hned jako první mě překvapilo, že mi někdo nechal u brány, kterou používám jen já pro vstup na bazén karafiáty. Takže buď mám tajného ctitele, nebo se mi někdo snažil naznačit, že se mám vrátit do hrobu. Nicméně jsem karafiáty nechala tam, kde jsem je našla a dělala, že to nevidím. Přece jen sbírat květiny ze země, kde není ani vzkaz je takové …Nedělní den mi skoro vůbec neutíkal, strašně jsem se nudila, protože jsem skoro neměla lidi a taky jsem se už nemohla dočkat day off.  Poslední hodinu na bazénu jsem usnula na lehátku, takže ta už utekla jako voda. A jako bonus, máme novou občasnou spolubydlící. Ani nevíme, jak se jmenuje, nicméně je to Alexe nová holka a má velkou spotřebu toaletku, protože
od tohoto týdne nám začal mizet toaletní papír minimálně dvojnásobně rychleji než kdykoliv předtím. A abych nezapomněla,
tak za dva týdny už Alex jede do New Yorku, takže jsme to tady s ním přežili a doba, kterou jsme s ním strávili utekla opravdu rychle.