Davča profesionální opravář

27.08.2015 02:44

Během minulého týdne nám přestala fungovat klimatizace. Vzhledem k tomu, že jsou tady domy vyrobený z takových panelů, které jdou podle mě úplně bez problému zničit i sebemenším nárazem, tak sem i samozřejmě jde hodně tepla z venku. Tudíž v Americe se bez klimatizace žít prostě nedá. Prvních pár nocí bylo opravdu krušných. Hlavně teda pro Lindu a Davču, ty to snášeli asi nejhůř. Hned první noc jsem našla Davču, jak leží v obýváku na koberci u dveří k balkonu, aby na něj foukal alespoň lehký studený vánek z venku. Hned druhý den tam spala už i Linda, protože to vedro v našem pokoji nešlo ustát. A možná někoho napadne, proč jsme si neotevřeli okno v pokoji a nespali tam. Tak vysvětlení je jednoduchý. Naše okna jsou asi tak deset centimetrů od základny klimatizace pro celý dům a on je to šílený rachot i bez otevření oken, ale kdybychom je otevřeli, tak už se nevyspíme vůbec.

Protože Davča s Lindou si měnili bazén na středu a čtvrtek, tak řešení problému s LO padlo na Lindu, protože jako jediná měla být na bazénu až ve dvanáct. Linda napsala e-mail a každý den jsme chodili domu a doufali, že bude naše klimatizace opět v provozu. Bohužel se tak nestalo. V pátek jsem si ještě prohodila bazén s Davčou já, takže já měla čas na to zajít do LO. A v pátek večer, když jsme se všichni vrátili z práce, přišel nejslavnější okamžik tohoto týdne, klimatizace byla opět v provozu a my byli šťastní jak blechy. Ano, kde štěstí nám v tomhle případě stačilo fakt málo.

Jeden den v tomhle týdnu, teď přesně nevím, který to byl, ale tuším, že se taky jednalo o pátek. Na nás čekalo překvapení na záchodě. Zase nám ho tam nechal Alex. Tentokrát se jednalo o bobek velikosti a tvaru tenisového míčku a bohužel tahle jeho sranda ucpala záchod. Nejdřív jsme to asi šestnáctkrát, ne-li víckrát zkusili spláchnout, ale jediné, co se stalo, bylo to, že jsme málem měli vyplavenou koupelnu. A protože náš byt není vybaven rozhodně ničím jako zvon, štětkou na záchod nebo čímkoliv, co by se dalo použít k opravě ucpaného záchodu, tak nastoupil se svým geniálním nápadem opravář Dáda. Alex tu noc nebyl doma, takže si Dáda vzal jeho selfie tyč, protože to byla jediná věc, která se dala použít, a prostě to nějak prošťouchl. Musím říct, že je to fakt nechutný, ale na druhou stranu si za to Oleksii může sám, když si není ani schopen po sobě zkontrolovat záchod. Myslím, že bude mít vyvoněný selfie z cestování.

V sobotu mi přišlo, že si všichni lidi z okolí mého bazénu řekli, že brzy skončí sezóna a tak začnou na bazén zase chodit. Prostě jsem měla fakt hodně lidí, ne maximum, ale určitě ne minimum. A tak přišly dvě ženy, jednu znám, je to Jihoameričanka a chodí tam celá jejich rodina. Taky si přivedla nějakou kamarádku a ta s sebou měla dvě dcery. Normálně syn té, kterou znám vždycky nosí rukávky, jenže teď matka byla líná mu je dát a poslala všechny děti do bazénu. Nutno dodat, že klukovi jsou asi čtyři a dosáhne maximálně na schůdkách. Akorát on se rozhodl, že ukáže kamarádkám, jak dobře umí plavat. A protože matka místo kontroly dětí, kontrolovala co je nového na jejím Facebooku, tak se dítě samozřejmě začalo topit. Já jsem byla tak vytočená, že když jsem to viděla a skočila pro to dítě, tak jsem u toho něco na tu ženskou řvala a ani nevím co. Připadala jsem si, že mám snad černo před očima a div jí nedám facku. Obzvlášť, když ani neřekla: „děkuji nebo promiň“. Místo toho mi ale řekla, že nemám být naštvaná a mám relaxovat. Asi si neuvědomuje, že kdybych relaxovala, stejně jako třeba ona, tak už nemá dítě. Musím říct, že mě tohle zase na nějakou dobu vytočilo a pak už člověk ani nemá chuť strávit poslední dva týdny v práci.

Ale abych nebyla jen negativní, tak jsem chtěla říct, že tenhle týden jsme si ještě zařídili ESTU na cestování, aby nás pustili zpátky do Států. Taky jsme sehnali přes airbnb skvělý byt v Brooklynu, který nás vyšel asi na 2150,- korun na tři noci na každou osobu, což je úplně skvělé. Obzvlášť, když je umístěn přesně v polovině mezi Manhattanem a JFK letištěm, z kterého máme odlet domů. Taky jsme si už zařídili sim karty na cestování, nakonec jsme zvolili Walmart T-mobile asi 5 Gb internetu za třicet dolarů. A to je myslím všechno, co se nám tenhle týden povedlo. Jediné, co pořád ještě nemáme, tak je ubytování v Tampě pro mě s Lindou a zařízený odvoz na autobusovou zastávku směr New York, ale to snad všechno doladíme tenhle týden.