Demoliční týden

11.08.2015 21:59

Jak jsem psala, tak jsem si objednala Naked 2, která přišla už ve čtvrtek. Ale do LO, takže jsem pro ní v pátek ráno hned běžela a chtěla jsem jí ukázat Dádovi, který v tu dobu ještě spal. Tak jsem ho probudila, a aby ji viděl pořádně, tak jsem chtěla vytáhnout žaluzie. Zatáhla jsem jednou a bylo mi to málo, tak jsem zatáhla po druhé. Ani nevím jak, tak jsem měla žaluzie i s příčkou, která je má držet na klíně a příčka na dva kusy. Tak jsem si říkala, doprčic, co teď. Chvilku jsem přemýšlela a podívala se přes okno ven. Zrovna tam byl údržbář a tak jsem za ním hned běžela (v pyžamu a s ručníkem na hlavě), že mám problém. Samozřejmě moje angličtina ještě není připravená na to, abych vyjednala, že jsem rozbila žaluzie a tak jsem použila ruce a mnou velmi milovanou pantomimu. Pán po chvíli pochopil, co za problém teda vlastně mám a řekl, že přijde. A tak jsem chviličku čekala a najednou někdo bouchal na naše dveře. Byl to jiný údržbář, že se na to jde podívat. Chvíli tam něco vymýšlel a pak odešel, že se vrátí. Tak jsme čekali asi deset minut a pán se opravdu vrátil s novými žaluziemi a lištou. Opravil nám to do hodiny od chvíle, co jsem to zničila. Příjemná zpráva je taky to, že za to nechtěl ani dolar. Takže snad máme údržbu bytu v ceně šíleně vysokého nájmu.

Během víkendu nebylo zrovna moc hezké počasí, takže jsme na bazénech měli celkem klid. Mně byla i zima celý víkend, takže jsem seděla v mikině na bazénu. A protože mi byla fakt zima, tak jsem se rozhodla, že si uvařím vývar, abych náhodou nenastydla, protože to se tady opravdu nehodí. Vzhledem k vybavenosti naší kuchyně to bylo celkem vtipný. Koupila jsem si kuřecí křidélka, protože kuře bych do našeho mini kastrůlku nenarvala. Sehnala jsem předraženou petržel, mrkev, cibuli - bohužel celer už ne. Vařila jsem ho asi hodinu a půl a nakonec to byl výborný silný vývar, už chyběly jen nudličky.

Ne všichni jsme měli úplně pohodový víkend na bazénu. V neděli odpoledne přišel na bazén Lindě jeden kluk, co dělá údržbáře u ní v LO a přivedl svoje opilé kamarády. Netrvalo to dlouho a jeden z těch kluků se jí pozvracel vedle bazénu. Takže Linda dala jeho kamarádům mop, aby si to uklidili. Nějak to uklidili a pak naházeli sklenice a talíře do koše, kde se všechno rozbilo. Týden výkalů a zvratek na bazénu - dá se říct.

Já si v neděli barvila vlasy, po druhé za celé prázdniny, což je dost hrozný, ale nechtěla jsem na cestování mít vlasy odrostlé jak cikánka. Za normálních okolností by to byla celkem nedůležitá informace, ale protože jsem čím dál, tím šikovnější, tak je to podstatná informace. Během čekání na odbarvení vlasů jsem si šla dát večeři a nějak jsem nic neřešila. Vlasy jsem si umyla, dala do ručníku. A pak jsem si řekla, že by bylo fajn, kdybych teda po sobě umyla i zaprasené umyvadlo od barvy. Nějak mě nenapadlo, že v Americe je vyrobené všechno z nekvalitních materiálů a barva se do umyvadla zažere. Takže jsem to drhla a drhla a doufala, že to zmizí. Trošku se mi to podařilo a pak mě napadlo, že si vezmu novou houbičku, že má silnější povrch a líp to půjde. Jenže nová houbička je tmavě modrá, takže místo hnědých fleků od barvy máme na umyvadle modrohnědý fleky, protože houbička pustila barvu. Opravdu byl tenhle týden pro mě demoliční a skoro se až bojím dělat něco navíc v bytě, abych náhodou zase nic nezničila.