Den sedmnáctý

29.05.2015 02:54

Jak včerejší den byl celkem nezáživný, a bylo ošklivé počasí, tak dnešní den byl plný zážitků z bazénů a sluníčko pálilo jako blázen. Nejdříve začnu svým vyprávěním a poté navážu na Davida vyprávění, co se vlastně stalo dnes jemu a dole najdete i fotku.

Začala jsem v práci jako každý všední den v 11 a samozřejmě ještě než bylo 11, tak přišla první babča, že se jde zase opalovat na 30 minut jako každý den. Někdy mám pocit, jestli si ten bazén neplete se zahradou nebo nějakým ultra jemným soláriem. Poté přišla další babča, která si chtěla povídat, což jsem moc neopětovala, ale něco málo jsme prohodily. Další byla příjemná maminka se synkem, které už jsem znala z dřívějších dnů. Měla jsem radost, že mi chodí na bazén někdo takhle milý, jako je tahle paní. Dokonce si všimla, že ve skimmerech jsou žáby a řekla mi to v naprostém klidu. Tak jsem dělala hrozně udivenou a pak jsem přiznala, že o nich vím, ale že je prostě nezvládnu vyndat. Že jsem to zkoušela, ale žába je hnusná a já u toho řvu a štítím se. Tak mě pochopila. Poté jsem musela změřit zase PH a chlór ve vodě a její malý synek na mě potřeboval dohlížet, co to dělám. Takže jsem poprvé měřila a ještě k tomu měla i přednášku o tom, proč to dělám a jak redukuju nízký chlór a vysoké PH. Protože sluníčko pálilo jako blázen a já byla přes poledne na slunci, tak jsem spálená a myslím, že dnes budu spát v panthenolovém zábalu.

Jeden z největších dnešních šoků bylo to, když se mě jedna tlustá žena, které bylo 25 let, a vypadala fakt strašně, začala ptát, jestli mi chybí domov a tak. Tak jsem jí vyprávěla, že mi chybí nejvíc naše malá čivava a ona jí chtěla ukázat. Zrovna jsem měla  po ruce fotku, kde je Čikoušek s Davidem a ona začala šíleně vyvádět, že je David děsně sexy a roztomilý, a že si ho chce vzít a mít s ním miminko a prostě takovéhle věci řvala asi pět minut nahlas, že to musela slyšet celá čtvrť. Tak jsem jí vysvětlila, že David je tady se mnou a dělá taky plavčíka, že může jet příště na jeho bazén. Bohužel jsem nevěděla, jak se jmenuje, tak jsem jí moc neporadila. Jsem to hodná přítelkyně.

Pak mi nějak z bazénů zmizeli všichni lidi na hodinu asi a já si lehla na lehátko a najednou bylo o hodinu víc. Já normálně usnula a nikdo to vůbec neřešil. Po probuzení přišla k plotu malá holčička a chtěla, abych jí pustila dovnitř, že její maminka přijde za chvíli. Tak jsem jí šla otevřít, ale než jsem to stihla, tak jí tam pustil nějaký pán. Holčička si sedla na lehátko a koukala, co se děje. Najednou přilítla paní z LO a začala hned, co tam to dítě dělá samo a tak. Tak jsem jí řekla, že mi řekla, že maminka přijde hned a ona jí chtěla vyhodit. V tu chvíli ale zrovna docupitala její maminka se sestrou a máma začala šíleně ječet na to malý dítě ve španělštině. Tahle malá holčička neuměla ani plavat a ručkovala po rozích bazénu, když najednou vidím, jak je pod vodou a máchá rukama a nohama. Tak jsem jí vytáhla rychle a ptám se, jestli je v pořádku a ona, že ano, že pouze plavala. Tak mě docela rozesmála.

Ke konci dne se mi navalilo asi deset dětí v pubertálním věku a prostě dvě hodiny mě absolutně neposlouchaly a stejně si dělaly, co chtěly. Takže jsem poprvé vůbec neřešila, co se mi děje na bazénu a dopadlo to vcelku dobře. Díky bohu se nikdo nezranil. Ale byly dost divocí, takže snad konečně zítra přijede Amel a dopustí mi bazén. Jinak se mi lidi nebudou mít v čem koupat.

Co se týká Davida. Tak ten pracoval od dvou do sedmi jako asi každý všední den vyjma pondělí.  Neměl žádné lidi během dne, tak šel využít svoje skokanské prkno. Tak si skočil šipku do bazénu a nějak nevěděl, že se bazén hodně rychle zvedá a stává se tam mělčina, takže při několikátém tempu si sedřel nejdřív ruce, rameno a ještě nos. Takhle to dopadá, když plavčík dělá záchranáře sám sobě.