Den třicátý

11.06.2015 16:30

Vstávání, příprava jídla, snídaně. Jet do práce a dělat plavčíka. Každý den to samé. Bohužel poslední dny nejsou nijak moc zajímavé a tak nemám moc o čem psát. Největší vzrůšo na bazénu dne bylo, když přišla malá holčička a měla slunečník s pohádkou Frozen. A protože jí mám taky hrozně ráda, tak jsem jí říkala, že má krásný slunečník. Hned mi ukázala, že má i ručník a začala zpívat písničku z toho filmu. Tak jsem šla do lifeguard room a ukázala jí, že mám kapesníčky s motivem téhle pohádky a uvnitř na kapesníčkách jsou i obrázky těch postaviček. Zeptala jsem se, jestli chce jeden a ona, že jo. Pak se na to podívala, a začala říkat, že jsem nejlepší a objala mě. Potom hodinu z bazénu volala, že je kmoška s plavčíkem. Než odcházela, tak se přišla ještě zeptat, jestli jí naučím být plavčíkem. S dětmi je tu spoustu zábavy.

Třeba nejoblíbenější dětská hra je Marco Polo. Je to něco na způsob slepé báby. Prostě jsou děti v bazénu a jeden má zavřené oči a hledá ostatní a volá u toho Marco a ostatní děti volají Polo, aby zhruba ten co má zavřené oči, věděl, kde ostatní jsou. Taky strašně oblíbená hra je, kdo vydrží nejdéle pod vodou. Maximální výdrž a pravděpodobně dosavadní americký rekord je deset sekund. Aspoň se nemusím bát, že jsou děti mrtvé nebo se topí. Další oblíbená hra je, že se jedno dítě topí a druhý mu hodí tubu, že je plavčík a zachrání ho. U Davida si hrají na zombíky. Takže asi tak vypadají celé dny na bazénu, když pozorujeme malé děti, jak si hrají.

Dneska jsem si konečně dobarvila vlasy. Byl to docela risk, protože už z Česka vím, že vybrat si správný odstín barvy na vlasy není žádná sranda. Ale i přes počáteční obavy jsem si vybrala barvu od L’OREAL a nakonec musím říct, že jsem fakt spokojená. Uvidíme, jak moc mi to ještě vybledne po náloži sluníčka, ale teď jsem spokojená.

Večer se Alex rozhodl, že upeče brownies. A nikdy jsem neviděla většího nešiku než právě Alexe, který peče. Jen než dal brownies do trouby, tak mu to trvalo hodinu. A to stačilo nasypat prášek, přidat vodu, vejce, olej a zamíchat. Akorát když je napsaná čtvrt šálku, tak tam dal jeden a divil se, že je to moc řídké. Zapnout troubu jsme mu musely my s Lindou. Nejdřív jsem jí zapnula já, ale po půl hodně jsem ji raději vypnula a poté ji zapnula Linda.