Má zkušenost s inspekcí

16.07.2015 03:31

Aneb moje zkušenost s inspekcí. Středa jako každá jiná. Amel má dovolenou a já mám telefon na nabíječce, protože po zhlédnutí všech videí už je samozřejmě vybitý. V bazénu a okolí bazénu mám asi 6 lidí. Takže tak tupě pozoruji bazén a přemýšlím ani nevím o čem. Najednou mi na bazén vchází asi nejmilejší paní z Leasing Office a za ní kráčí další dáma v kostýmku. Tak jsem nasadila úsměv a říkala si, že určitě paní jen někomu zase ukazuje bazén. Když došla ke mně, tak mi s úsměvem na tváři oznámila, že se jedná o zdravotní inspekci. V tu chvíli ale zamrznul úsměv na rtech mně. Paní z LO odešla a inspekce se posadila ke mně ke stolku. A jak jsem byla zmatená, tak jsem pořádně ani nevěděla, co po mně chce. Takže jsem jí donesla kufřík na měření chemikálií a tvářila se, že jsem děsně v pohodě. Paní mě znovu poprosila, jestli bych jí donesla Log book. Tak jsem zase pospíchala honem do mojí místnůstky a přicupitala zpátky s knihou. Hned po mně chtěla certifikát pool operátora a plavčický. Tak jsem vytáhla všechny certifikáty, které jsem měla. A stejně to bylo málo. Říkala jsem jí, že musím zavolat mému supervizorovi, který má volno, takže druhému nejvyššímu zástupci Guardian Aquatics a ona mi odpověděla, že to není potřeba. Takže jsem nikam nevolala. Za to pořád hledala mou licenci pool operátora. Nakonec na kartičce dohledala, že jsem pool operátor a mám licenci omezenou na několik let.  První bod splněný. Poté začala prohledávat všechna měření, co jsem kdy na bazénu udělala a vždy, když bylo někde zapsáno nula, tak se hrozně divila proč. Vysvětlila jsem, že se jedná o dobu před otevírací dobou a prostě přes noc chlór hlídat nemůžu, tak píšu nula. Tím jsem si pravděpodobně získala na důvěře. Když se podívala na měření, které dělám třikrát týdně, tak si dohledávala, kolik co má být a samozřejmě to v pořádku nebylo. O čem víc moc dobře já a dokonce i Amel, ale ten s tím zatím nic neudělal a já k tomu nemám oprávnění. Když prohledala celou Log book, tak šla kontrolovat okolí bazénu. Otevřela každý skimmer a protože se jich štítím, tak už je 14 dní nikdo nečistil. Paní holou rukou sáhla do skimmeru, aby zjistila, co v něm je. V tu chvíli jsem si představila tu hromadu mrtvých žab, které se asi zázrakem vypařily, protože tam nebyla ani jedna jediná. Dostala jsem příkaz, že to mám vyčistit později. Následovala kontrola pump room. Musela jsem vyhlásit break time a návštěvníci bazénu ukázali, jak na mě kašlou. Takže než vylezli ven, uběhly asi tři minuty. V pump room jsem měla vysvětlit, kde co je za trubku. No největší trubkou jsem se stala já, protože jsem absolutně netušila, co na co je. Stačí, že vím, jak to funguje. Když jsme se vrátily zpátky k bazénu, musela jsem ukázat veškeré příslušenství, tak aspoň to bylo úplně v pořádku. Už se skoro paní chystala odejít, když si šla ještě jednou obejít bazén. Řekla mi, abych zkontrolovala main drain na dně bazénu. Já se úplně zděsila, jestli mám jít teď hned do bazénu. Ona něco odpověděla, tak jsem se znovu ujistila a řekla, že později. Pak jí napadlo, že do toho mohu šťouchat takovým hákem, abych to zkontrolovala a nemusela jít dovnitř. Nakonec jsem dostala tedy varování, že příště musí být v pořádku i všechny chemikálie, tak ať to řeknu Amelovi. Podepsala jsem papír a paní šla pryč. Následovala chvíle číslo dvě. Musela jsem to oznámit Robovi. Doufala jsem, že buď nezvedne telefon, tak mu nahraji do schránky vzkaz, že jsem měla inspekci a vše je ok. Bohužel ten telefon zvedl a přišlo velké vysvětlování co a jak. Nevím proč, ale chtěl vědět, i která inspektorka u mě byla a protože jsem absolutně nepochopila, jestli je to jméno nebo příjmení, tak jsem jí musela ještě popisovat. Myslím, že stejně Rob nemá tušení, která inspektorka to u mě vlastně byla. Ale nakonec mě pochválil, poděkoval a popřáli jsme si hezký den. A já se z tohohle zážitku vzpamatovávala ještě další hodinu. Takže jsem neměla vůbec přehled, co se mi vlastně děje v bazénu.