Úklid

07.08.2015 18:44

V pondělí byl zase day off a tak jsme s Dádou vyrazili do Dullas Town Center se podívat po nákupech. Taky jsme si zašli do cheesecake faktory, abych konečně ochutnala jejich vyhlášený dort. Vybrala jsem si „třicáté výročí čokoládový dort“ a stál mě asi osm dolarů. Myslím, že jsem to neměla dělat. Vypadal přenádhěrně,chutnal úžasně, ale po třetím soustu jsem byla naprosto přecpaná. Měl v sobě asi tak milion osm set kalorií. No ten den už jsem myslím nejedla. Taky jsem se rozhodla, že si koupím Naked 2 od Urban Decay a když jsem přišla do Sephory, tak už měli jen jednu poslední a v té se někdo hrabal. Tak jsem si říkala, že stojí dost peněz na to, abych si koupila použitou.

Druhý den jsem šla na bazén a už jsem od rána měla plno. Bylo 10:56, když už se na mě bouchal Tom, abych mu otevřela. Jenže s ním bylo za dveřmi dalších sedm lidí. Takže od začátku bylo co dělat. Měla jsem taky dost špinavý bazén a musela jsem všechno vyčistit. Do toho mi nefungoval chlorinátor, který se ucpal. A jako vrchol bylo to, když si tak sedím, pozoruju lidi a najednou ta pani od dvojčat, jak chodí vždycky, když je zima. Tak mi povídá, že jde na záchod. Tak říkám dobře. No a pak jsem šla něco udělat do pump room a potkávám se s jinou paní u záchodů a slyším, jak dělá: „Oooo“. Tak koukám, co se děje a vidím nějaký flek. Ze začátku jsem moc nezaregistrovala, co to je. Ale pak jsem se podívala pořádně. Ta paní se tam normálně pokadila. Prostě to nestihla a já jsem to po ní musela uklízet. Po nějaké době se vrátila na bazén převlečená do plavek, omluvila se mi. A asi další tři hodiny seděla vedle mě a měla tam položenou tašku, kde měla posraný oblečení a boty. Myslela jsem, že se pozvracím. A jako vrchol bylo, když pak v klidu vlezla do bazénu. V Americe lidi prostě nemají soudnost.

Ve čtvrtek přišel Amel na inspekci, zrovna když tam tahle rodina byla. Tak jsem mu řekla, co se stalo. Nejdřív si myslel, že žertuji. Pak se začal smát a pak nechápal. Řešila jsem s ním i to, že si jedna paní stěžovala, že se nechce koupat v bazénu, když je tam ta paní, co se pokakala, protože má nemocnou kůži. Tak mi řekl, ať pořádně nachlóruji bazén. Poté, co Amel odešel, jsem koukala na bazén a paní šla v plavkách a říká zase: „já jdu na záchod“. Tak jsem se na ní otočila a všimla si, že se zase nadělala do plavek. Díky bohu tentokrát jen do plavek a nemusela jsem to uklízet. Takže opravdu práce snů dělat plavčíka a uklízet něčí výkaly.

Ale abych nebyla úplně negativní, tak nám včera přišel e-mail od agentury, že nám vrací 500,- Kč za to, že jsme doporučili kamaráda. Takže to byla velmi příjemná zpráva. A abych si udělala radost, za ty uklizené výkaly, tak jsem si nakonec Naked 2 objednala v Sephoře a přišla mi už ve čtvrtek. A samozřejmě jsem z ní nadšená.